Κυρίες, κύριοι,
Μετά περίπου από πέντε χρόνια, είχαμε την ευκαιρία να νιώσουμε πάλι λίγο περήφανοι -με έναν ελληνικό λαό που αγνόησε έσωθεν και έξωθεν απειλές και με μια νέα κυβέρνηση που θέλει να κρατήσει όρθια την πλάτη.
Επειδή τα ΜΜΕ κάθε χώρας είναι -ορθά ή όχι- μια γενική έκφραση της προς τα έξω εικόνα του επιπέδου ενός λαού, θα περίμενε κανείς, τουλάχιστον από την "Αυγή" -ως προσκείμενο στην κυβέρνηση έντυπο-, να στηρίξει ανάλογα στο πνεύμα την προσπάθεια λαού και κυβέρνησης.
Η γελοιογραφία με τον Σόιμπλε στο έντυπό σας της 13.2.15 αδικεί και αυτό τον λαό που τόλμησε και την κυβέρνησή του. Επιπλέον πιστεύουμε ότι ο άνεργος Έλληνας πατέρας που βλέπει τα παιδιά του να πεινάνε δεν θα γέλασε με την εν λόγω γελοιογραφία.
Σε αυτούς που κατέχουν οικονομική δύναμη και η απορρέουσα υπεροψία τούς οπλίζει με θράσος ώστε να ταπεινώνουν ολόκληρους λαούς δεν θα μπορούσαμε, άραγε, -με τα ίδια τους τα μέσα, αλλά παρακάμπτοντας την ποταπότητα- να τους δείξουμε το κατάντημα του αλαζόνα; Και παράλληλα εμείς να θυμηθούμε ότι ο Σωκράτης ήταν Έλληνας. Κυρίες, κύριοι, τα ελληνικά ΜΜΕ μπορούν άριστα να βοηθήσουν ώστε:
α) Αν, μεν, η χώρα παραμείνει στο "club" των Ευρωπαίων "φίλων" μας, να έχει το δικαίωμα να απαντήσει -όπως το έθεσε ο πρωθυπουργός- με μία επί ίσοις όροις αντιμετώπιση, σαν φτωχός μεν αλλά αξιοπρεπής εταίρος.
β) Αν, δε, χρειαστεί να αποχωρήσει, να μην φύγει σαν ο αποδιοπομπαίος τράγος, ταπεινωμένη όπως θα άρεσε στους "φίλους" μας, αλλά έχοντας ανακτήσει την αξιοπρέπεια που της αφαίρεσαν οι εντός και εκτός επιτήδειοι.
Και εμείς, οι εκτός Ελλάδας συμπατριώτες σας, θα μπορούσαμε με περισσότερο "αέρα" να αντικρούσουμε τα λόγω βλακείας πικρόχολα σχόλια και τις περιφρονητικές, λόγω άγνοιας ή παραπληροφόρησης κριτικές.
Ευχαριστούμε πολύ που κάνατε τον κόπο να διαβάσετε ώς το τέλος αυτή τη γνώμη / παράκληση και θα χαιρόμασταν για μια απάντησή σας -αν κρίνετε ότι αξίζει τον κόπο.
Να είστε καλά, καλή δύναμη
ΥΓ.: Προσπάθησα να το αποφύγω, αλλά δεν το κατόρθωσα: τον χαρακτηρισμό "ρατσιστική" για την εν λόγω γελοιογραφία -ζητώ συγγνώμη. Γνώμη μου είναι ότι είναι τελείως ξένο προς το πνεύμα του ΣΥΡΙΖΑ και επιπλέον χιλιοχρησιμοποιημένο το θέμα. Δεν χρειάζεται να ψάξουμε πολύ για να εντοπίσουμε άλλα σημεία στον χαρακτήρα και τη συμπεριφορά του μοντέρνου γερμανικού κράτους, που μπορεί κανείς να "χτυπήσει". Θα τους κάνει, ίσως, καλό να τους κρατήσει κανείς τον καθρέφτη, βοηθώντας τους έτσι να προσγειωθούν.
Φωτεινή Παπασάββα Λεμάνν
Γιώργος Παπαζήσης