Live τώρα    
Πρότεινε «διάλογο σε όποιο μπλόκο θέλουν» / Τρ. Αλεξιάδης: Φορολόγηση των αγροτών με υπολογισμό εσόδων - εξόδων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Πρότεινε «διάλογο σε όποιο μπλόκο θέλουν» / Τρ. Αλεξιάδης: Φορολόγηση των αγροτών με υπολογισμό εσόδων - εξόδων

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΥΛΑΚΙΔΑΣ

Φορολόγηση των αγροτών με βάση τα έσοδα και τα έξοδά τους, αλλά και διάλογο, προανήγγειλε στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφωνας Αλεξιάδης. «Αυτή την περίοδο στο υπουργείο Οικονομικών δεν έχουμε καμία αλλαγή στα φορολογικά των αγροτών» υπογράμμισε ο Τρ. Αλεξιάδης μιλώντας χθες στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής.

Αναφερόμενος στο φορολογικό των αγροτών ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών επεσήμανε ότι «εμείς δεν φορολογούμε τους αγρότες με τεκμαρτό τρόπο. Τους φορολογούμε με λογιστικό τρόπο. Έσοδα μείον έξοδα και στα έξοδα των αγροτών υπάρχουν όλα τα έξοδά τους τα σχετιζόμενα με την παραγωγική τους δραστηριότητα και οι ασφαλιστικές εισφορές. Να μην υπάρχει κάποια παραπληροφόρηση εκεί».

Υπενθύμισε πάντως ότι η κυβέρνηση δεν αλλάζει τίποτα από αυτά που ίσχυαν και θα εφαρμόσει τις διατάξεις που έχουν ψηφιστεί από τη Βουλή τον Αύγουστο που προβλέπουν σταδιακή μεταβολή του συντελεστή φορολόγησης από το 13% στο 20% και αργότερα στο 26%.

Ο Τρ. Αλεξιάδης επανακατέθεσε την πρόταση για διάλογο με τους αγρότες. «Για να ενημερωθούν και να ακούσουμε τις απόψεις τους. Και γι' αυτό είμαστε ανοιχτοί, όποτε θέλουν οι αγρότες, σε όποιο μπλόκο θέλουν, αν εξασφαλίσουν συνθήκες διαλόγου, να πάμε και να κάνουμε διάλογο» είπε χαρακτηριστικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0