Εργατικό ατύχημα σημειώθηκε χθες στα μεταλλεία της Ελληνικός Χρυσός, όταν σύμφωνα με πληροφορίες υποχώρησε οροφή στοάς, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ένας εργαζόμενος.
Σύμφωνα με τον Χρ. Ζαφερούδα, πρόεδρο ενός εκ των τεσσάρων σωματείων εργαζόμενων στην Ελληνικός Χρυσός, η πτώση της οροφής στη στοά όπου βρισκόταν ο άτυχος εργαζόμενος είναι πιθανόν να έγινε εξαιτίας των δονήσεων της γης. Ο τραυματίας μεταφέρθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, στον Άγιο Λουκά με τραύμα στον αυχένα, ενώ σύμφωνα με συναδέλφους του εξωτερικά έφερε μόνο κάποιες αμυχές και είχε τις αισθήσεις του.