Live τώρα    
ΞΕΚΙΝΑ Η ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΡΟΥΣ / Από την 1η Ιουλίου οι αιτήσεις για το πρόγραμμα του ΤΕΒΑ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΞΕΚΙΝΑ Η ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΡΟΥΣ / Από την 1η Ιουλίου οι αιτήσεις για το πρόγραμμα του ΤΕΒΑ

Την πρόθεση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης να δημιουργήσει ισχυρή συνεργασία με τους επικεφαλής των Συμπράξεων ώστε να υλοποιηθεί με επιτυχία το επιχειρησιακό πρόγραμμα του ΤΕΒΑ (Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους) υπογράμμισε κατά τη χθεσινή σύσκεψη με τους εμπλεκόμενους φορείς η αναπληρώτρια υπουργός Θεανώ Φωτίου. Στη σύσκεψη παρέστησαν 120 άτομα, περιφερειάρχες, αντιπεριφερειάρχες, δήμαρχοι που αποτελούν τους επικεφαλής εταίρους των κοινωνικών συμπράξεων και ο γ.γ. Εμπορίου Α. Παπαδεράκης.

Με έτος αναφοράς των φορολογικών δηλώσεων για την ένταξή τους στο φετινό πρόγραμμα (χρήση 2014), οι ωφελούμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις σχετικές αιτήσεις από την 1η μέχρι την 31η Ιουλίου. Η προκήρυξη των προμηθειών θα γίνει, όπως ανέφερε η υπουργός, μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα και στόχος είναι μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και τον Οκτώβριο να γίνει η πρώτη διανομή που θα περιλαμβάνει νωπά κρέατα, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, βρεφικές τροφές, είδη και προϊόντα γενικής καθαριότητας και προσωπικής υγιεινής. Ο προϋπολογισμός του προγράμματος αφορά το 2015 και το 2016 και ανέρχεται στα 135 εκατομμύρια ευρώ.

Μέχρι τις 26 Ιουνίου θα σταλούν υπογεγραμμένα τα Πρωτόκολλα Συνεργασίας των κοινωνικών συμπράξεων, στα οποία περιλαμβάνονται ως εταίροι: δήμοι, ΜΚΟ, Ιερές Μητροπόλεις και άτυπες κοινωνικές δομές. Όπως τόνισε η Θ. Φωτίου, η συμμετοχή των άτυπων κοινωνικών δομών αλληλεγγύης είναι αναγκαία διότι "δημιουργείται σε τοπικό επίπεδο μια ομπρέλα όλων όσοι ασχολούνται με ζητήματα ανθρωπιστικής κρίσης".

Την ανάγκη επίσπευσης διαδικασιών υλοποίησης του επισιτιστικού προγράμματος επισήμανε από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Γ. Πατούλης, υποστηρίζοντας ότι "οι δήμοι, ως θεσμός, που βρίσκονται περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον εγγύτερα στους πολίτες". Δεσμεύτηκε, μάλιστα, ότι οι δήμοι "θα συμβάλουν στον μέγιστο βαθμό στην επιτυχία του προγράμματος, αφού διαθέτουν ένα μόνιμο δίκτυο κοινωνικών δομών και το κατάλληλο επιστημονικό προσωπικό για την αντικειμενική και συνεχή καταγραφή των ωφελουμένων".

Κ. ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ - Η. ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0