"Ως υπουργείο Εργασίας δεν αποδεχόμαστε την απόλυση των εργαζομένων στο ξενοδοχείο 'Πεντελικόν', αφού δεν συνοδεύεται από αποζημίωση. Άρα υπάρχει συνέχεια της επιχείρησης και της εργασιακής σχέσης", διαβεβαίωσε χθες τους εργαζόμενους στενός συνεργάτης του υπουργού Π. Σκουρλέτη. Στο πλαίσιο της συνάντησης συμφωνήθηκε η από κοινού συνεργασία για τη σύσταση τριμερούς επιτροπής με εκπρόσωπο του υπουργείου, του σωματείου και του εργοδότη. Από την πλευρά του το υπουργείο ζήτησε από τους εργαζόμενους τη σύσταση επιτροπής για την εξεύρεση λύσης σε πληθώρα εργατικών ζητημάτων.
Να σημειωθεί ότι η πρώην ιδιοκτήτρια εταιρεία "Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Βάρδη Α.Ε." χρωστάει στους 120 εργαζόμενους αποδοχές μέχρι και 11 μήνες, χρέη τα οποία δείχνει να μην αναγνωρίζει η εταιρεία συμφερόντων Δουζόγλου, η οποία αγόρασε την επιχείρηση - ξενοδοχείο "Πεντελικόν" μετά από πλειστηριασμό, που διενήργησε για λογαριασμό της η Alpha Bank.
H.B.