Το ενδιαφέρον για υπαγωγή στη ρύθμιση των 100 δόσεων προς την εφορία κορυφώνεται δεδομένης της καταληκτικής ημερομηνίας που φτάνει (αν δεν δοθεί παράταση, οι φορολογούμενοι έχουν άλλες 4 ημέρες στη διάθεσή τους να εγγραφούν, αφού η προθεσμία λήγει στις 27 Μαΐου).
Το Δημόσιο έχει ανάγκη αυτά τα έσοδα, είναι όμως εκτός λογικής αυτά που συμβαίνουν με το taxisnet. Όπως πληροφορηθήκαμε, φορολογούμενος προσπαθούσε επί 2 ημέρες να μπει, αλλά το σύστημα "τον πέταγε έξω". Ο λόγος; Όσο κι αν ακούγεται αστείο, είχε, όπως διαπίστωσε... μεγάλο password, το οποίο λόγω του φόρτου του συστήματος από τους πολλούς χρήστες το "πέταγε εκτός"!
Πήρε κλειδάριθμο, άλλαξε το password και μπήκε κανονικά.
Ένα εύγε στον σχεδιαστή του συστήματος.
Θ.Π.