Από κοινού λύση στο θέμα της αξιοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων φαίνεται ότι δόθηκε χθες. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες ο υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γιώργος Σταθάκης συναντήθηκε με στελέχη της διοίκησης της Fraport και συμφώνησαν στο ότι θα ξεκινήσουν επαναδιαπραγμάτευση για τους όρους της σύμβασης μεταξύ των δύο πλευρών. Το επόμενο διάστημα αναμένεται να γίνουν νέες συναντήσεις για να υπάρξει νέα συμφωνία σε σχέση με την προηγούμενη.
Γ.Α.