Live τώρα    
Κίνητρο για τους οφειλέτες των δήμων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κίνητρο για τους οφειλέτες των δήμων

Κίνητρο για να ενταχθούν στη ρύθμιση των 100 δόσεων οι οφειλέτες προς τους δήμους παρέχει η κυβέρνηση, καθώς καταργείται το πρόστιμο σε περίπτωση εκπρόθεσμης καταβολής οφειλών. Ωστόσο, το πρόστιμο παραμένει για τους οφειλέτες που εντάχθηκαν στην προηγούμενη ρύθμιση για την περίοδο από την 1η Ιανουαρίου έως την 20ή Μαρτίου του 2015. Σε αυτή την περίπτωση, η οφειλή καταβάλλεται μετά την παρέλευση εξαμήνου από τον χρόνο στον οποίο κατέστη ληξιπρόθεσμη. Οι οφειλές που βεβαιώνονται από 21η Μαρτίου 2015 και μετά επιβαρύνονται μόνο με τον τόκο εκπρόθεσμης καταβολής ύψους 0,05%.

Η.Β.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0