Live τώρα    
24ωρη απεργία σε ΟΣΕ και προαστιακό / 24ωρη απεργία σε ΟΣΕ και Προαστιακό
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

24ωρη απεργία σε ΟΣΕ και προαστιακό / 24ωρη απεργία σε ΟΣΕ και Προαστιακό

Στάση εργασίας από την έναρξη της κυκλοφορίας έως τις 09.00 θα πραγματοποιήσουν την Πρωτομαγιά οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, ΗΣΑΠ, τραμ). Στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09.00 και από τις 21.00 έως τη λήξη της βάρδιας θα πραγματοποιήσουν και οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία, ενώ 24ωρη απεργία θα κάνουν οι εργαζόμενοι σε ΟΣΕ και προαστιακό.

Όπως σημειώνεται στην κοινή ανακοίνωση των σωματείων εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ Α.Ε., τα τελευταία χρόνια "με τις βάρβαρες νεοφιλελεύθερες πολιτικές ισοπεδώθηκαν μισθοί, συντάξεις, δικαιώματα και χιλιάδες εργαζόμενοι βρέθηκαν χωρίς δουλειά... Η Πρωτομαγιά είναι ημέρα μάχης απέναντι στην οικονομική, παραγωγική, ερήμωση των πόλεων και όχι μόνο, που τις μαστίζουν η ανεργία, η απλήρωτη εργασία, η κοινωνική απαξίωση".

Αντίστοιχα, σε ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) σημειώνει ότι "ο εορτασμός βρίσκει τους εργαζόμενους στην έκτη χρονιά των Μνημονίων, έκτη χρονιά βαρβαρότητας και στραγγαλισμού των εργασιακών κεκτημένων. Η εργατική τάξη όλα αυτά τα χρόνια δίνει μάχες ενάντια στους εκπροσώπους του κεφαλαίου στη χώρα μας. Η απεργία της Πρωτομαγιάς δεν έχει μόνο συμβολισμό γι' αυτή τη διαρκή μάχη, αλλά και ουσιαστικό περιεχόμενο".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0