Live τώρα    
Απεργία το πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαΐου από τους λιμενεργάτες
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Απεργία το πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαΐου από τους λιμενεργάτες

Να δώσει η κυβέρνηση οριστικό τέλος στην πώληση των ΟΛΠ και ΟΛΘ και να σχεδιάσει, άμεσα, λιμενική πολιτική ζητάει η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ), που αποφάσισε να πραγματοποιήσει 24ωρη προειδοποιητική απεργία μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαΐου.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΜΥΛΕ, που συνεδρίασε τη Δευτέρα, εκτίμησε την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί αναφορικά με τις ιδιωτικοποιήσεις των λιμανιών. Η ΟΜΥΛΕ κατηγορεί την κυβέρνηση πως "με αντιφατικές δηλώσεις και διαρροές, που αφορούν δεσμεύσεις για τη συνέχιση των διαγωνισμών, δημιουργεί 'τρομοκρατική ασάφεια' στους εργαζόμενους στα λιμάνια". Οι εργαζόμενοι στα λιμάνια κάνουν λόγο για ανάγκη σχεδιασμού Εθνικής Λιμενικής Πολιτικής που θα περιλαμβάνει ενίσχυση του δημόσιου χαρακτήρα, επενδυτικές πρωτοβουλίες, άμεσες προσλήψεις, θεσπισμένες εργασιακές σχέσεις και ελεύθερες Συλλογικές Συμβάσεις.

Στο μεταξύ για τις 13 Ιουνίου ορίστηκε η τακτική Γενική Συνέλευση του ΟΛΠ, που αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0