Συνάντηση με τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών κ. Μάρδα προκειμένου να ενημερωθούν σχετικά με τις εξελίξεις στη ΛΑΡΚΟ είχαν χθες οι βουλευτές Φθιώτιδας του ΣΥΡΙΖΑ Δημ. Βέττας, Απ. Καραναστάσης, Β. Κυριακάκη και Β. Λέβα.
Σύμφωνα με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, ο υπουργός απέκλεισε την πώληση της εταιρείας και εξέφρασε τη θέση του υπουργείου για παραμονή της υπό δημόσιο έλεγχο. Επίσης, συζητήθηκαν τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί από τις πολιτικές που ακολουθήθηκαν τα τελευταία χρόνια, καθώς και οι προοπτικές για την εξυγίανση και την ομαλή και αποδοτική λειτουργία της επιχείρησης. Οι βουλευτές τόνισαν ότι θα ακολουθήσουν συναντήσεις και με τους συναρμόδιους υπουργούς Νάντια Βαλαβάνη και Παναγιώτη Λαφαζάνη και κατόπιν θα προγραμματιστεί επίσκεψη των βουλευτών στη ΛΑΡΚΟ.