Για το τέλος της συνέντευξης Τύπου κράτησε ο πρωθυπουργός την είδηση - "βόμβα": «Την ερχόμενη εβδομάδα θα έχουμε στην Αθήνα επίσκεψη του υπ. Επικρατείας της Ελβετίας για να προχωρήσουμε επιτέλους σε μια ουσιαστική ανταλλαγή ιδεών και σε μια συμφωνία που αφορά καταθέσεις Ελλήνων στις τράπεζες της Ελβετίας που δεν έχουν φορολογηθεί", ανακοίνωσε. "Μια συμφωνία που έχει κάνει η Ιταλία, για παράδειγμα" και που "ο πρώην υπουργός Οικονομικών και η κυβέρνηση δεν έθεσαν ως προτεραιότητα", προσέθεσε.
Ο Ελβετός υπουργός αναμένεται στην Αθήνα την Πέμπτη και θα συναντηθεί με τους υπουργούς επικρατείας Ν. Παππά και Π. Νικολούδη. Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, η επίσκεψη αποτελεί ένα βήμα στην προσπάθεια για τον εντοπισμό αφορολόγητων καταθέσεων στο εξωτερικό και επιδιώκεται να συμφωνηθεί ένα νομικό πλαίσιο που θα επιτρέπει την ανταλλαγή πληροφοριών, ώστε να φορολογηθούν οι καταθέσεις που προέρχονται από φοροδιαφυγή και να αποτραπεί η συνέχιση του φαινομένου. Εξίσου σημαντικό είναι ότι μια τέτοια συμφωνία θα βοηθούσε να αποκαλυφθούν οι διαδρομές του μαύρου χρήματος, γεγονός που θα διευκόλυνε τη διαλεύκανση πολλών περιπτώσεων διαφθοράς. Ωστόσο, οι ίδιες πηγές εκφράζουν έντονη επιφυλακτικότητα για την πραγματική βούληση της Ελβετών, καθώς είναι πολύ συνηθισμένο να υπόσχονται πολλά και στο τέλος να τα αθετούν.
Φ.Κ.