Live τώρα    
Ροβ. Σπυρόπουλος: Αντλούμε ρευστότητα από τα ομόλογα των ταμείων
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ροβ. Σπυρόπουλος: Αντλούμε ρευστότητα από τα ομόλογα των ταμείων

Για αξιοποίηση των ομολόγων των ασφαλιστικών ταμείων με σκοπό την άντληση ρευστότητας και όχι για ρευστοποίησή τους έκανε λόγο χθες ο διοικητής του ΙΚΑ Ροβ. Σπυρόπουλος, απαντώντας σε δημοσιεύματα και στηρίζοντας την απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Κοινωνικής Ασφάλισης Δημ. Στρατούλη.

Μιλώντας στο Βήμα FM o κ. Σπυρόπουλος είπε: "Ο κύριος υπουργός έστειλε μια εγκύκλιο για να μπορούμε να αξιολογούμε και να μετατρέπουμε τα ομόλογά μας σε ρέπος, αντλώντας μεσοπρόθεσμη ρευστότητα μιας, δυο, τριών, πέντε ημερών προκειμένου να επιλύουμε τα προβλήματα cash-flow που έχουμε, κάτι που το ΙΚΑ το κάνει εδώ και τρία χρόνια. Η εγκύκλιος του υπουργού είναι σε απόλυτα σωστή κατεύθυνση, σε συμφέρουσα κατεύθυνση για τα ταμεία. Νομίζω ότι και τα αλλά ταμεία έτσι πρέπει να το κάνουν, ιδιαίτερα σε αυτή τη περίοδο της στενότητας. Δεν πουλάνε αξίες, τις δανείζουν για λίγες μέρες. Παίρνουν λεφτά και τα ξαναδίνουν. Είναι μια πολύ σωστή επιλογή και μια κατευθυντήρια οδηγία, απολύτως σε σωστή κατεύθυνση για τα ταμεία".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0