Την εξόφληση των οφειλόμενων αποδοχών των πληρωμάτων, που ανέρχονται στα 3.840.000 ευρώ, ζήτησαν οι ναυτεργάτες από τον αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας και τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΝΕΛ Γ. Αβραντίνη, σε κοινή συνάντηση που πραγματοποιήθηκε χθες, με πρωτοβουλία της ΠΕΝΕΝ.
Για οικονομική ασφυξία που έχει επιβληθεί στις εταιρείες από τις συστημικές τράπεζες έκανε λόγο ο Γ. Αβραντίνης, ενώ έθεσε ως στόχο, με την εκταμίευση και την απόδοση των χρημάτων από την έως τώρα εκτέλεση των άγονων γραμμών, την καταβολή ενός μισθού στα πληρώματα της εταιρείας. Το συνολικό ποσόν που πρόκειται να εισπράξει η ΝΕΛ τις επόμενες μέρες, όπως δήλωσε ο εκπρόσωπός της, ανέρχεται στα 1.100.000 ευρώ, από το οποίο 60-65% θα πάει σε καύσιμα, ασφάλιστρα και επισκευές. Ο Θ. Δρίτσας σημείωσε ότι η εξόφληση των απλήρωτων ναυτικών συνιστά βασική προτεραιότητα του υπουργείου, οπότε θα πάρει μια σειρά μέτρα για την αντιμετώπιση και επίλυση του προβλήματος.