Live τώρα    
Φωτιά στην Κερατέα / «Αλήτες, μας άφησαν να καούμε» - On camera ξέσπασμα οργής κατοίκων (βίντεο)
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Φωτιά στην Κερατέα / «Αλήτες, μας άφησαν να καούμε» - On camera ξέσπασμα οργής κατοίκων (βίντεο)

Κάτοικοι στην Κερατέα
(SCREENSHOT)

Οργισμένοι εμφανίζονται οι κάτοικοι στην Κερατέα από την καταστροφική φωτιά που μαίνεται ανεξέλεγκτη από το μεσημέρι της Παρασκευής, αφήνοντας πίσω της έναν νεκρό και αρκετά καμένα σπίτια.

«Αλήτες. Τρεις ώρες έβλεπαν τη φωτιά που ερχόταν και δεν την έκοψαν, την άφησαν και μπήκε στον οικισμό και κάηκαν τα σπίτια μας. Δεν ήρθε τίποτα μέχρι που ήρθε να κάψει τον οικισμό» κατήγγειλε κάτοικος της περιοχής μιλώντας στο Open.

«Μας άφησαν να καούμε. Σβήνουν τα αποκαΐδια. Δεν έχουμε πού να πάμε. Θα γυρίσουμε σπίτια μας όπως και να είναι» συμπλήρωσε οργισμένος.

«Τρεις ώρες δεν έχει πυροσβεστικό όχημα. Είναι περισσότεροι οι αστυνομικοί από τους πυροσβέστες Το κράτος πού είναι; Μου λένε να φύγω, να πάω πού;» περιέγραψε άλλος κάτοικος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0