Live τώρα    
Αλεξανδρούπολη / Φωτιά σε εργοστάσιο ανακύκλωσης - Αποπνικτική η ατμόσφαιρα από τους καπνούς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αλεξανδρούπολη / Φωτιά σε εργοστάσιο ανακύκλωσης - Αποπνικτική η ατμόσφαιρα από τους καπνούς

Φωτιά στην Αλεξανδρούπολη
glomex.com

Σε εξέλιξη παραμένει η πυρκαγιά που ξέσπασε το απόγευμα της Κυριακής, στις 19:00, σε εταιρεία ανακύκλωσης στην περιοχή της Αμφιτρίτης στην Αλεξανδρούπολη. Από την πρώτη στιγμή σχηματίστηκε πυκνό, μαύρο, τοξικό νέφος, το οποίο εξαπλώθηκε στον ουρανό, προκαλώντας ανησυχία στους κατοίκους.

Αμέσως μετά την εκδήλωση της φωτιάς, εστάλη προειδοποιητικό μήνυμα από το 112 με οδηγίες για κλειστά παράθυρα και πόρτες και αποφυγή άσκοπων μετακινήσεων.

Στην περιοχή παραμένουν 35 πυροσβέστες με 13 οχήματα και ένα πεζοπόρο τμήμα, ενώ χθες συνέδραμαν και πυροσβεστικά ελικόπτερα.

Το θετικό είναι ότι δεν πνέουν ισχυροί άνεμοι, γεγονός που συμβάλλει στον περιορισμό της πυρκαγιάς, με την Πυροσβεστική να εκτιμά ότι σήμερα δεν θα χρειαστούν νέες ρίψεις από αέρος.

Λεωφορείο του δήμου παραμένει στην περιοχή από χθες, σε ετοιμότητα για πιθανή απομάκρυνση κατοίκων, κυρίως όσων αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας λόγω του νέφους.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0