Η Μαρινέλλα που εδώ και 21 ημέρες δίνει μεγάλη μάχη χτυπημένη από εκτεταμένη εγκεφαλική αιμορραγία, βγήκε σήμερα Τετάρτη (16/10) από τη ΜΕΘ του ιδιωτικού νοσοκομείου «Υγεία».
Όπως αναφέρεται στο ιατρικό ανακοινωθέν που εκδόθηκε:
«Η κα. Παπαδοπούλου Κυριακή ) μετά από 21 ημέρες νοσηλείας στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου ΥΓΕΙΑ λόγω σοβαρού αγγειακού επεισοδίου, μεταφέρεται σε δωμάτιο νοσηλείας για περαιτέρω νοσηλεία».
Υπενθυμίζεται ότι η μεγάλη κυρία του ελληνικού τραγουδιού υπέστη σοβαρό εγκεφαλικό επεισόδιο το οποίο προκάλεσε εκτεταμένη εγκεφαλική αιμορραγία στις 25 Σεπτεμβρίου πάνω στη σκηνή του Ηρωδείου κατά τη διάρκεια συναυλίας.