Live τώρα    
Μαρινέλλα / Βγήκε από τη ΜΕΘ μετά από 21 μέρες νοσηλείας
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μαρινέλλα / Βγήκε από τη ΜΕΘ μετά από 21 μέρες νοσηλείας

Μαρινέλλα
(EUROKINISSI/ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΝΤΖΙΑΡΗΣ)

Η Μαρινέλλα που εδώ και 21 ημέρες δίνει μεγάλη μάχη χτυπημένη από εκτεταμένη εγκεφαλική αιμορραγία, βγήκε σήμερα Τετάρτη (16/10) από τη ΜΕΘ του ιδιωτικού νοσοκομείου «Υγεία».

Όπως αναφέρεται στο ιατρικό ανακοινωθέν που εκδόθηκε:

«Η κα. Παπαδοπούλου Κυριακή ) μετά από 21 ημέρες νοσηλείας στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου ΥΓΕΙΑ λόγω σοβαρού αγγειακού επεισοδίου, μεταφέρεται σε δωμάτιο νοσηλείας για περαιτέρω νοσηλεία».

Υπενθυμίζεται ότι η μεγάλη κυρία του ελληνικού τραγουδιού υπέστη σοβαρό εγκεφαλικό επεισόδιο το οποίο προκάλεσε εκτεταμένη εγκεφαλική αιμορραγία στις 25 Σεπτεμβρίου πάνω στη σκηνή του Ηρωδείου κατά τη διάρκεια συναυλίας.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0