Live τώρα    
Κόρινθος / 60χρονος πέθανε από σηψαιμία και στη νεκροψία βρήκαν μέσα του ιατρικό εργαλείο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κόρινθος / 60χρονος πέθανε από σηψαιμία και στη νεκροψία βρήκαν μέσα του ιατρικό εργαλείο

Νοσοκομείο Κορίνθου Κόρινθος

Μια είδηση που σοκάρει έφερε στο φως με αποκλειστικό ρεπορτάζ του το τοπικό μέσο loutrakiblog.gr. Ένας 60χρονος, που είχε χειρουργηθεί πριν από δύο μήνες περίπου στο νοσοκομείο Κορίνθου, πέθανε και στη νεκροψία βρήκαν μέσα στο σώμα του ιατρικό εργαλείο.

Συγκεκριμένα, ο άνδρας είχε χειρουργηθεί στη χολή του στο Νοσοκομείο Κορίνθου. Λίγες ημέρες μετά παρουσίασε υψηλό πυρετό και εν τέλει πέθανε από σηψαιμία. Διενεργήθηκε νεκροψία-νεκροτομή κατά την οποία βρέθηκε μέσα στο σώμα του ένα μικρό χειρουργικό εργαλείο.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του τοπικού μέσου, οι οικείοι του εκλιπόντα κινήθηκαν δικαστικά και διατάχθηκε ΕΔΕ. Ο χειρουργός έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα.
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0