Η πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη έχει αναδείξει με τον πιο οδυνηρό τρόπο, τις κρατικές ελλείψεις στα συστήματα ασφαλείας σε ό,τι αφορά τον εθνικό σιδηρόδρομο.
Σε αυτό το πλαίσιο η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΠΟΣ-ΜΣΤ) μετά τη συνεδρίαση του σημερινού Συμβουλίου Διοικήσεων (μέλη Δ.Σ και Πρόεδροι και Γεν.Γραμματείς των Σωματείων – Μελών της) αποφάσισε τη συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων έως και την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023.
Η ανακοίνωση τονίζει ότι η συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων γίνεται διότι «διεκδικούμε ασφαλή, ποιοτικό και δημόσιο σιδηρόδρομο».
Σε ότι αφορά της στάση της Ομοσπονδίας μετά την Παρασκευή, η ανακοίνωση διευκρινίζει ότι «Μετά τη λήξη της θα επαναπροσδιορίσουμε τη στάση μας, γιατί ο αγώνας μας για την απόδοση ευθυνών και ασφάλεια των μεταφορών δεν τελειώνει εδώ», συμπληρώνοντας ότι
«Το οφείλουμε σε όλους τους συνανθρώπους μας που χάθηκαν στο τραγικό δυστύχημα, ως ελάχιστο φόρο τιμής».
Ολόκληρη η ανακοίνωση
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΠΟΣ-ΜΣΤ) μετά τη συνεδρίαση του σημερινού Συμβουλίου Διοικήσεων (μέλη Δ.Σ και Πρόεδροι και Γεν.Γραμματείς των Σωματείων – Μελών της) αποφάσισε τη συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων έως και την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023.
Η απαίτησή μας γνωστή.
Ασφαλής, Ποιοτικός, Δημόσιος Σιδηρόδρομος.
Συνεχίζουμε. Είμαστε όλοι μαζί.
Την Παρασκευή 10/3/2023 στην προγραμματισμένη μας συνάντηση με Υπουργείο Μεταφορών, θα καταθέσουμε τις προτάσεις μας για την επανεκκίνηση του Σιδηροδρόμου.
Μετά τη λήξη της θα επαναπροσδιορίσουμε τη στάση μας, γιατί ο αγώνας μας για την απόδοση ευθυνών και ασφάλεια των μεταφορών δεν τελειώνει εδώ.
Το οφείλουμε σε όλους τους συνανθρώπους μας που χάθηκαν στο τραγικό δυστύχημα, ως ελάχιστο φόρο τιμής.