Διπλάσια του μέσου όρου της ΕΕ ήταν η υπερβάλλουσα θνησιμότητα στη χώρα μας τον Αύγουστο, όπως δείχνουν τα στοιχεία που συγκέντρωσε σε ενεργό χάρτη η Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία. Στον χάρτη αυτό, η Ελλάδα είναι πιο βαθιά στο κόκκινο από κάθε άλλη χώρα.

Συγκεκριμένα, η υπερβάλλουσα θνησιμότητα στην Ελλάδα έφτασε το 24%, διπλάσια αυτής για το σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και πολύ ψηλότερα από τις επόμενες χειρότερες επιδόσεις χωρών (17% σε Ιρλανδία και Γερμανία).
Τα παραπάνω έρχονται λίγες ημέρες μετά την νέα αύξηση του αριθμού των εβδομαδιαίων θανάτων από covid-19, αλλά και την επιβεβαίωση της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για την δραματική επιτάχυνση της συρρίκνωσης του πληθυσμού της χώρας, που αυξήθηκε κατά 26,5% τους τελευταίους 12 μήνες.