Live τώρα    
20°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
20 °C
17.6°C20.2°C
3 BF 54%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αίθριος καιρός
19 °C
17.1°C20.5°C
2 BF 54%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
21 °C
19.3°C21.0°C
1 BF 45%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Σποραδικές νεφώσεις
21 °C
20.2°C20.8°C
5 BF 73%
ΛΑΡΙΣΑ
Αίθριος καιρός
16 °C
15.9°C16.2°C
2 BF 44%
ΣΑΤΑ / Έρευνα τώρα για το ποιοι προωθούσαν το 2014 την Uber στην ελληνική αγορά
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΣΑΤΑ / Έρευνα τώρα για το ποιοι προωθούσαν το 2014 την Uber στην ελληνική αγορά

Μητσοτάκης Καραμανλής
EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Στην αντεπίθεση περνάει το ΣΑΤΑ μετά τις αποκαλύψεις για τις παράνομες πρακτικές της Uber σε παγκόσμιο επίπεδο, όπου, όπως αναφέρει «με τη συμμετοχή κυβερνητικών παραγόντων, δημοσιογράφων και άλλων στελεχών κυβερνητικών υπηρεσιών βοήθησαν την εταιρία στην παγκόσμια ανάπτυξή της πάντα εις βάρος των ταξί».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, με ανακοίνωσή του υποστηρίζει ότι αν και η δικαίωσή του καθυστέρησε αρκετά χρόνια «περιμένουμε σήμερα μια πρωτοβουλία-έρευνα από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές για το τι έγινε στο ίδιο διάστημα στην Ελλάδα, ποιος τους υποστήριξε, ποια μεταχείριση είχε η Uber από τα ελληνικά ΜΜΕ (γι αυτό περιμένουμε την επίσημη θέση της ΕΣΗΕΑ) , με ποιο τρόπο ποδοπατήθηκε το εισόδημα των οδηγών ταξί και αν έχασε έσοδα –και πόσα- το ελληνικό κράτος από την δραστηριότητα της εταιρίας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σε κάθε περίπτωση το ΣΑΤΑ επισημαίνει ότι θα προβεί σε οποιαδήποτε νόμιμη ενέργεια προκειμένου να προστατέψει τα δικαιώματα των επαγγελματιών αυτοκινητιστών Ταξί και να ρίξει φως σε μια διαμάχη που κρατάει σχεδόν  οχτώ χρόνια. Παράλληλα θέτει τρία ερωτήματα:

-Γιατί δεν έχει εφαρμοστεί ακόμη ο νόμος του Υπουργείου Οικονομικών (Παπανάτσιου, Ν 4607/2019 άρθρο 75 ) που απαγορεύει την  είσπραξη του κομίστρου από κάθε διαμεσολαβητική εταιρία;

-Πως συνδυάζονται οι δηλώσεις της Uber «ως μέρος της δέσμευσής μας να καταστούμε μια πλατφόρμα κινητικότητας μηδενικών εκπομπών ρύπων έως το 2040, επενδύουμε 800 εκατομμύρια δολάρια προκειμένου να βοηθήσουμε τους οδηγούς να στραφούν στα ηλεκτρικά οχήματα» με την υποχρεωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση για τον κλάδο των ταξί (από το 2026 στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, από το 2030 σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις) ;

-Με ποιόν τρόπο προστατεύεται ο δημόσιος χαρακτήρας των υπηρεσιών ταξί και γιατί υπάρχει τέτοια ανοχή και ελλιπή νομοθεσία για τις επιβατικές μεταφορές που πραγματοποιούν τα Ε.Ι.Χ ;

Υπενθυμίζεται ότι το ΣΑΤΑ είχε πρωταγωνιστήσει στις κινητοποιήσεις κατά της εισόδου στη χώρα της Uber όταν στελέχη της ΝΔ με δηλώσεις τους προωθούσαν την εταιρεία και επέκριναν την τότε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ότι δημιουργούσε εμπόδια στην είσοδό της στην Ελλάδα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL