Μόλις χτες στο Δημοτικό Συμβούλιο του Πειραιά έγινε γνωστό ότι η κυβέρνηση με άγνωστη έως τώρα υπουργική της απόφαση από τον Απρίλιο του 2021 επιτρέπει την πλήρη κατεδάφιση του εμβληματικού εργοστασίου της ΧΡΩΠΕΙ στην οδό Πειραιώς. Στο χώρο του εργοστασίου πρόκειται να δημιουργηθεί η «Πολιτεία Καινοτομίας», που προβλέπει σύμφωνα με τον σχεδιασμό, «κατασκευή σύγχρονου κτιριακού συγκροτήματος γραφείων, που θα φιλοξενεί νεοφυείς επιχειρήσεις τεχνολογίας και τμήματα έρευνας και ανάπτυξης μεγάλων επιχειρήσεων».
Σύμφωνα με τον δημοτικό σύμβουλο Πειραιά και καθηγητή του ΕΜΠ, Νίκο Μπελαβίλα το εργοστάσιο της ΧΡΩΠΕΙ έχει κηρυχθεί ως προστατευμένο διατηρητέο συγκρότημα με επάλληλα διατάγματα από το 1988 έως το 2004 και πρόκειται να εξαφανιστεί από τον χάρτη.
Όπως έκανε γνωστό μέσω ανάρτηση του στο Facebook, μόλις χθες αποκαλύφθηκε κατά τη συζήτηση του Δημοτικού Συμβουλίου του Πειραιά ότι η κυβέρνηση, το είχε κρίνει εν κρυπτώ ολοσχερώς κατεδαφιστέο και επιτρέπει την πλήρη ισοπέδωση του με βάση άγνωστη ως τώρα υπουργική απόφαση του ΥΠΕΝ η οποία υπεγράφη στις 23.4.2021.
Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Πειραιάς για όλους» υπογραμμίζει ότι η θέση της παράταξης είναι ξεκάθαρη: «όπως σώθηκε το "Χά-Λάιφ" από την καταστροφική μανία των ίδιων κύκλων που μεθόδευσαν την εξαφάνισή του, έτσι θα σωθεί και η ΧΡΩΠΕΙ».