Στο νοσοκομείο Σωτηρία μεταφέρθηκε ο Ευάγγελος Βενιζέλος καθώς βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό και κρίθηκε σκόπιμο να νοσηλευτεί.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η κατάσταση της υγείας του πρώην προέδρου του ΠΑΣΟΚ δεν εμπνέει ανησυχία και για αυτό άλλωστε το απόγευμα πήρε εξιτήριο.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Ευάγγελος Βενιζέλος έχει κάνει και την τέταρτη δόση εμβολίου κατά του κορωνοϊού.