Live τώρα    
Κτηματολογικά γραφεία / Οι προχειρότητες της διοίκησης οδήγησαν σε διαπληκτισμούς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κτηματολογικά γραφεία / Οι προχειρότητες της διοίκησης οδήγησαν σε διαπληκτισμούς

ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Νέο αλαλούμ δημιουργήθηκε χθες στις υπηρεσίες του δημόσιου φορέα Ελληνικό Κτηματολόγιο (κτηματαλογικά γραφεία και υποκαταστήματά τους) με ευθύνη της διοίκησής του. Αφού αναγκάστηκε να αναστείλει έως το τέλος Οκτωβρίου το «υποχρεωτικό» της ηλεκτρονικής υποβολής πράξεων από δικηγόρους και συμβολαιογράφους (οι τελευταίοι, διαμαρτυρόμενοι, πραγματοποίησαν πολυήμερη αποχή), την Παρασκευή αργά το μεσημέρι από τη σχετική ανακοίνωση έλειπε οποιαδήποτε αναφορά στην ημερομηνία έναρξης της αναστολής λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Όπως επισημαίνει το Σωματείο Εργαζομένων Κτηματολογίου, οι οδηγίες που δίνονται από τον φορέα προς το προσωπικό των κτηματολογικών γραφείων και των υποκαταστημάτων τους είναι ότι η αναφερόμενη αναστολή έχει έναρξη ισχύος την 01/06/2022. Το κενό με την ημερομηνία έναρξης είχε ως αποτέλεσμα να προσέρχονται στα κτηματολογικά γραφεία και τα υποκαταστήματα τους επαγγελματίες (δικηγόροι και συμβολαιογράφοι) για να εξυπηρετηθούν από χθες και να παρατηρηθεί στους χώρους εργασίας μεγάλη ένταση και οι συναλλασσόμενοι να διαπληκτίζονται με τους υπαλλήλους, καταγγέλλει ο ΣΕΚΤ με ανακοίνωσή του. Καλεί δε τη διοίκηση «επειδή αυτή η προχειρότητα δεν τιμά τον φορέα, όπως άμεσα διευκρινίσει σε όλα τα ΜΜΕ και τους επαγγελματικούς συλλόγους την ημερομηνία έναρξης της αναστολής λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών».

Η ανακοίνωση, της Παρασκευής, του Ελληνικού Κτηματολογίου υποστήριζε ότι «μετά από αίτημα των συμβολαιογραφικών και δικηγορικών συλλόγων για αναστολή της υποχρεωτικότητας της ηλεκτρονικής υποβολής εγγραπτέων πράξεων και καθώς μέχρι σήμερα δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία έκδοσης και χορήγησης των ψηφιακών υπογραφών για όλους τους επαγγελματίες, έτσι ώστε να μπορούν να εκτελέσουν τις εργασίες τους, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Κτηματολογίου αποφάσισε χθες, Πέμπτη 26 Μαΐου 2022, την αναστολή της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής υποβολής των εγγραπτέων πράξεων από δικηγόρους και συμβολαιογράφους μέχρι και την 30ή Οκτωβρίου 2022». Έως τότε, πρόσθετε, δικηγόροι και συμβολαιογράφοι μπορούν να υποβάλουν τις πράξεις τους είτε διά ζώσης, με επιτόπια μετάβαση στα κτηματολογικά γραφεία, είτε με τη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών…

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0