Παρότι στην επικαιρότητα κυριαρχούν θέματα όπως ο πόλεμος στην Ουκρανία, η ακρίβεια και η υπόθεση θανάτου των τριών παιδιών στην Πάτρα, η πανδημία παραμένει ανάμεσά μας. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι χθες ανακοινώθηκαν ακόμα 62 θάνατοι από τον ΕΟΔΥ! Μάλιστα, από τις 31 Αυγούστου 2021 που ανέλαβε τα ηνία του υπουργείου Υγείας η τωρινή ηγεσία, Θ. Πλεύρης και Μ. Γκάγκα, έχουν χάσει τη ζωή τους από κορωνοϊό 14.055 συμπολίτες μας, ενώ μέχρι τότε είχαν πεθάνει 13.691 ασθενείς. Επομένως, μέσα σε επτά μήνες κατέληξαν όσοι δεν είχαν πεθάνει σε ενάμιση χρόνο...
Θερμή υποδοχή στο Θριάσιο
Persona non grata για τους εργαζόμενους στα δημόσια νοσοκομεία είναι ο Θάνος Πλεύρης. Αυτό αποδείχθηκε και χθες στο Θριάσιο, όπου οι υγειονομικοί περίμεναν την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας για να διαμαρτυρηθούν για τη νέα κυβερνητική φιέστα που ετοίμασε. Ο υπουργός Υγείας έκοψε κορδέλες για τα εγκαίνια της ανακαινισμένης πτέρυγας των κεντρικών χειρουργείων (δωρεά των Αθανάσιου και Μαρίνας Μαρτίνου) κεκλεισμένων των θυρών και με τις αστυνομικές δυνάμεις να αποκλείουν τους γιατρούς και νοσηλευτές από τον χώρο. Οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου, όταν συναντήθηκαν με τον Θάνο Πλεύρη, τον κάλεσαν να απαντήσει πώς θα λειτουργήσει το χειρουργείο που εγκαινίασε χωρίς να έχει προσλάβει το απαραίτητο προσωπικό.
Επίσημη παράταση στα πιστοποιητικά εμβολιασμού και νόσησης
Όπως είχε προαναγγείλει από την προηγούμενη εβδομάδα ο Θάνος Πλεύρης, η κυβέρνηση προχώρησε σε ακόμη ένα πισωγύρισμα, αυτή τη φορά αναφορικά με τα όσα ισχύουν για τα πιστοποιητικά εμβολιασμού και νόσησης στην Ελλάδα. Και επίσημα πλέον, σύμφωνα με ΚΥΑ, στους 9 μήνες επεκτείνεται το πιστοποιητικό εμβολιασμού και στους 6 το πιστοποιητικό νόσησης έπειτα από τη σύσταση της Κομισιόν. Η διάρκεια 9 μηνών ισχύει για τις δύο δόσεις του εμβολίου και δεν υπάρχει χρονικό όριο για την αναμνηστική δόση.
Κοντά στην έγκριση της τέταρτης δόσης η Επιτροπή Εμβολιασμών
Δεν αποκλείεται ακόμη και σήμερα η Επιτροπή Εμβολιασμών να δώσει το πράσινο φως για τον εμβολιασμό των ηλικιωμένων. Η χορήγηση της τέταρτης δόσης θα έχει τη μορφή της «σύστασης», δηλαδή τα πιστοποιητικά εμβολιασμού θα ισχύουν μετά τη χορήγηση της τρίτης δόσης. Μένει να φανεί αν η πλατφόρμα θα ανοίξει για τους άνω των 60 ή των 65 ετών. Πάντως, από αυτή την ηλικία και κάτω, θα μπορούν να λάβουν νέα ενισχυτική δόση όσοι είναι ανοσοκατασταλμένοι. Αντώνης Ραυτόπουλος