Ο υπουργός Υγείας ανακοίνωσε με συνέντευξή του στην ΕΡΤ ότι από τη Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου δεν θα απαιτείται τεστ κορωνοϊού για την είσοδο στη χώρα όσων διαθέτουν ευρωπαϊκό πιστοποιητικό εμβολιασμού.
Η νέα χαλάρωση των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό έρχεται την ώρα που οι επιστήμονες συνεχίζουν να κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για το πέμπτο κύμα της πανδημίας και για έκρηξη κρουσμάτων.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Δημοσθένης Σαρηγιάννης με δηλώσεις του σήμερα επεσήμανε στη χώρα μας καταγράφεται τουλάχιστον ένα θετικό κρούσμα ανά 39 πολίτες.