Live τώρα    
19°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αυξημένες νεφώσεις
19 °C
17.0°C19.3°C
1 BF 85%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σποραδικές νεφώσεις
14 °C
12.6°C14.5°C
1 BF 90%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
17 °C
17.0°C19.4°C
4 BF 82%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αραιές νεφώσεις
21 °C
20.2°C21.5°C
4 BF 72%
ΛΑΡΙΣΑ
Ομίχλη
12 °C
11.9°C13.0°C
0 BF 100%
Ηλεκτρικός / Οργή των εργαζομένων μετά το τραγικό δυστύχημα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ηλεκτρικός / Οργή των εργαζομένων μετά το τραγικό δυστύχημα

ησαπ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ /EUROKINISSI)

Σοβαρά ερωτηματικά προκύπτουν για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τη ζωή του ο 41χρονος εργοδηγός και τραυματίστηκαν ακόμα δύο εργαζόμενοι από το πρωτοφανές δυστύχημα που συνέβη τα ξημερώματα στον ηλεκτρικό σταθμό του Αγίου Νικολάου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων, Σπύρος Ρεβύθης μιλώντας στην ΕΡΤ άφησε αιχμές για την τεχνική επάρκεια της εταιρείας που έχει αναλάβει του καθαρισμό στις γραμμές του ΗΣΑΠ.

Χαρακτηριστικά ανέφερε, «ο συρμός λείανσης δεν ήταν της ΣΤΑΣΥ ήταν εργολάβου το οποίο δεν ξέρουμε τι προδιαγραφές και πιστοποιήσεις είχε. Είναι νέοι συνεργάτες, δεν είναι οι παλιοί με τους οποίους συνεργαζόμασταν. Οι συρμοί της ΣΤΑΣΥ έχουν σύστημα που φρενάρει αυτόματα μόλις παρουσιαστεί βλάβη στους κομπρέσορες αέρος. Πρέπει να το δούμε σοβαρά το θέμα. Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και αρκετοί κινδύνευσαν. Ήταν συρμός εργασίας, δεν είχε εφεδρικά συστήματα;» διερωτήθηκε με νόημα ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων, ενώ πρόσθεσε πως θα έπρεπε να υπάρχει δικλείδα ασφαλείας στο μηχάνημα, αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε.

«Το ειδικό μηχάνημα λείανσης, ξεκινώντας την πορεία του από την Κηφισιά, όπως διαπιστώθηκε, είχε πρόβλημα στα σύστημα πέδησης (φρένα) με αποτέλεσμα να αποκτήσει ανεξέλεγκτη ταχύτητα, 50 χιλιόμετρα την ώρα, λόγω της κατηφορικής κλίσης της γραμμής του ΗΣΑΠ. Εάν δεν το σταματούσε ο συρμός που είχε τοποθετηθεί μεταξύ των σταθμών Αγ. Νικολάου και Αττικής, προκειμένου να ανακόψει την πορεία του, θα έφθανε στον Πειραιά και κανείς δεν ξέρει τι θα μπορούσε να συμβεί …», σημείωσε ο κ. Ρεβύθης.

Οι πέντε εργαζόμενοι που επέβαιναν στο μηχάνημα συντήρησης άρχισαν να πηδούν και ενώ το βαγόνι ήταν εν κινήσει καθώς το μηχάνημα συντήρησης ήταν σε τροχιά σύγκρουσης με διερχόμενο συρμό, χάσαμε το συνάδελφο μας. «Είναι μια δύσκολη μέρα για όλους μας. Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος», σημείωσε ο ακόμη.

Απαντήσεις για το δυστύχημα ζητούν από τη διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ, τα σωματεία εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ. Οι εργαζόμενοι ζητούν απαντήσεις για τα αίτια του τραγικού συμβάντος αλλά και την πλήρη διερεύνηση των συνθηκών του ατυχήματος.

Με ανακοίνωσή τους καλούν την Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ να απαντήσει σε συγκεκριμένα και κρίσιμα, όπως σημειώνουν ερωτήματα.

  • Ελέγχθηκε και από ποιόν φορέα το ιδιωτικό μηχάνημα λείανσης των γραμμών πριν χρησιμοποιηθεί στο δίκτυό μας; 
  • Εξετάστηκε εάν έχει γίνει η απαιτούμενη συντήρησή του, πότε και από ποιόν;
  • Η εργολαβική εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο τηρούσε όλα τα μέτρα ασφαλείας;
  • Είχε παρουσιάσει και στο παρελθόν βλάβη το συγκεκριμένο μηχάνημα; 

«Η Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ οφείλει να δώσει απαντήσεις και να σταματήσει να βάζει, ανεξέλεγκτα, στο δίκτυο ιδιωτικά, εργολαβικά συμφέροντα, που στο βωμό του κέρδους αδιαφορούν για την ασφάλεια των εργαζόμενων. Η ανοχή τελείωσε…..» καταλήγουν αυστηρά τα σωματεία εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL