Την παρέμβαση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Μυτιλήνης προκάλεσαν οι πληροφορίες ότι ιερέας της Μητρόπολης Μυτιλήνης, αν και νοσούσε ο ίδιος με κορωνοϊό, λειτούργησε κανονικά στον ναό του την ημέρα του Αγίου Δημητρίου και μάλιστα κοινώνησε τους πιστούς. Σύμφωνα με το ertnews.gr και την ΕΡΤ Αιγαίου, έχει ξεκινήσει σχετική έρευνα.
Σημειώνεται ότι οι πληροφορίες αυτές, σύμφωνα με τις οποίες λίγες ημέρες μετά το περιστατικό εμφανίστηκαν πολλά κρούσματα στην ενορία αλλά και στο στενό περιβάλλον του ιερέα, οδήγησαν τον Μητροπολίτη Μυτιλήνης Ιάκωβο να στείλει «τελεσίγραφο» στους ανεμβολίαστους ιερείς της μητρόπολής του, δίνοντας τους προθεσμία μιας εβδομάδας να εμβολιαστούν και προειδοποιώντας τους ότι σε διαφορετική περίπτωση θα τεθούν σε αργία χωρίς μισθό.