Κανονικά θα γίνει η λειτουργία των λαϊκών αγορών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη το ερχόμενο Σάββατο, ανακοίνωσε η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος, Αριστοτελία Πελώνη.
Κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, η Αρ. Πελώνη ενημέρωσε πως παρά τα περιοριστικά μέτρα που έχουν επιβληθεί για την πανδημία του κορωνοϊού οι λαϊκές αγορές θα λειτουργήσουν κανονικά ώστε «να επιμεριστούν οι καταναλωτές σε διαφορετικά σημεία».
Η απόφαση αυτή φαινεται να πάρθηκε καθως το περασμένο Σαββατοκύριακο παρατηρήθηκε συνωστισμός στα σούπερ μάρκετ τα οποία θα είναι επίσης ανοικτά και θα κλείσουν στις πέντε το απόγευμα.