Σε επίσχεση εργασίας βρίσκονται από χθες οι εργαζόμενοι του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ), οι οποίοι πραγματοποιήσαν επίσης χθες το πρωί συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Υγείας, διεκδικώντας την άμεση καταβολή των οφειλομένων αμοιβών τους.
Πάντως, σύμφωνα με όσα διαβεβαιώνει την "Αυγή" ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός, "έχουμε συνεννοηθεί με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους να αποδεσμευθεί σήμερα, Τετάρτη 17 Ιουνίου, το κονδύλι ύψους 18 εκατ. ευρώ προς τα νοσοκομεία, τις Υγειονομικές Περιφέρειες (ΥΠΕ) και το ΕΚΑΒ, προκειμένου να αποπληρωθούν οι υπερωρίες, τα εξαιρέσιμα και οι αργίες για το λοιπό προσωπικό του ΕΣΥ, καθώς και οι δεδουλευμένες εφημερίες για τους γιατρούς του ΕΣΥ στα νοσοκομεία της Αθήνας Αρεταίειο, Αιγινήτειο και ΝΙΜΤΣ, για τους μήνες Δεκέμβριο 2014 - Μάρτιο 2015".
Β.Β.