Mέσω της παλαιάς εθνικής οδού Κορίνθου - Πατρών θα διεξάγεται η κυκλοφορία σήμερα από τις 11 απόψε έως τις 6 το πρωί της Κυριακής, καθώς θα κλείσει το τμήμα της Νέας Εθνικής Οδού μεταξύ των κόμβων Ξυλοκάστρου (χιλιομετρική θέση 120,9) και Δερβενίου (χιλιομετρική θέση 142,0) λόγω εκτέλεσης χωματουργικών εργασιών ευρείας κλίμακας.
Κατά τη σχετική ανακοίνωση της Ολυμπίας Οδού, στον κόμβο Ξυλοκάστρου, με μέριμνα του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Κορινθίας, θα γίνεται διαχωρισμός των βαρέων οχημάτων με κατεύθυνση προς Πάτρα, τα οποία θα εξακολουθούν να κινούνται επί της ΝΕΟ και θα διέρχονται από την περιοχή που γειτνιάζει με τα έργα, ανά διαστήματα, σύμφωνα με τις υποδείξεις της Τροχαίας.