Στην κατεδάφιση των κτισμάτων που βρίσκονται εντός του άλσους Φιλαδέλφειας, γνωστά και ως «Ρώσικα» προχώρησε η δημοτική αρχή Βασιλόπουλου με σκοπό τη φύτευση της έκτασης και την προστασία της δημόσιας υγείας και της ασφάλειας των δημοτών.
Η υπόθεση κατεδάφισης κρατά από το 2011, αλλά όπως καταγγέλλει ο δήμαρχος Αρ. Βασιλόπουλος ούτε η προηγούμενη δημοτική αρχή Αποστολάκη είχε πραγματοποιήσει κάποια ενέργεια για την κατεδάφιση, ούτε η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομικών "διατέθηκε να αναλάβει την υλοποίηση των απαραίτητων ενεργειών, καθώς και να προσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο θα πραγματοποιηθεί η διαδικασία".
Ως εκ τούτου "ο δήμος ανέλαβε εξ ολοκλήρου το έργο, ενημερώνοντας ταυτόχρονα το αρμόδιο υπουργείο για την εξέλιξη αυτή και ζητώντας παράλληλα να δρομολογηθούν οι διαδικασίες, ώστε ο χώρος αυτός να παραχωρηθεί στον δήμο για τη φύτευση και την αποκατάσταση της συνέχειας του δάσους".