Live τώρα    
ΠΟΕ - ΟΤΑ: Διεκδικεί την εκλογική αποζημίωση της 25ης Ιανουαρίου
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΠΟΕ - ΟΤΑ: Διεκδικεί την εκλογική αποζημίωση της 25ης Ιανουαρίου

Την αποζημίωση των δημοτικών υπαλλήλων για τις εκλογικές αναμετρήσεις της 25ης Ιανουαρίου 2015 και του Μαΐου του 2014 διεκδικεί εκ νέου η ΠΟΕ-ΟΤΑ καλώντας την ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών να δώσει οριστική λύση. Η Ομοσπονδία επισημαίνει ότι, παρά την έκδοση Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου που έληγε στις 14 Απριλίου 2015 και αφορούσε την αποδέσμευση ποσών που αφορούν επιδόματα εργαζομένων σε περίπτωση παρακρατήσεων ΚΑΠ, αυτή δεν κυρώθηκε από την παρούσα Βουλή και έχει αποτέλεσμα "όχι μόνο να μην δίνεται λύση στην καταβολή της εκλογικής αποζημίωσης όσων εργάστηκαν τον Μάιο του 2014, αλλά να δημιουργείται νέο αδιέξοδο σε όσους εργαζόμενους εργάστηκαν στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 και ο δήμος τους δεν έχει φορολογική ενημερότητα". Το ζήτημα αναμένεται να τεθεί στις 12 Ιουνίου στη συνάντηση της ΠΟΕ-ΟΤΑ με τον υπουργό Εσωτερικών Ν. Βούτση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0