Μερίδιο από τα 315 δισ. ευρώ του πακέτου Γιούνκερ ζήτησε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλης στη Σύνοδο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Περιφερειών. Το ποσόν αφορά χρηματοδότηση της Ε.Ε. για πρόσθετες επενδύσεις, με τον Γ. Πατούλη να σημειώνει ότι "έχει ιδιαίτερη σημασία για την Ελλάδα και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, γιατί μπορεί να στηρίξει, εφόσον ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση με τους θεσμούς και διευθετηθεί η υπόθεση του χρέους, την αναπτυξιακή προσπάθεια της χώρας μας και τη χρηματοδότηση μιας σειράς έργων και δράσεων, τοπικής και εθνικής σημασίας, που σήμερα δεν μπορούν να υλοποιηθούν εξαιτίας της έλλειψης πόρων". Παράλληλα, ο Γ. Πατούλης έθιξε το μεταναστευτικό ζήτημα κάνοντας λόγο για "αστάθεια στα ανατολικά σύνορα".