Ένταση έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στο Μαρούσι, στη διασταύρωση Κηφισίας και Γράμμου, είχαμε χθες το βράδυ. Νωρίτερα, οι χρυσαυγίτες είχαν πραγματοποιήσει την πρώτη τους "εξόρμηση" μετά από καιρό στο Μαρούσι για να μοιράσουν εφημερίδες. Στη συνέχεια επέστρεψαν στα γραφεία τους όπου τους επισκέφθηκε μια ομάδα περίπου 15-20 ατόμων. Η ομάδα φώναξε αντιφασιστικά συνθήματα, ενώ έσπασαν μια τζαμαρία, χωρίς όμως να τραυματιστεί κανείς, και στη συνέχεια αποχώρησαν.