Έξω από το σπίτι της οικογένειας Λάτση στην Εκάλη βρέθηκε χθες το απόγευμα γύρω στις 18.30 η αναρχική ομάδα "Ρουβίκωνας" με αφορμή τον θάνατο των εργαζομένων στα Ελληνικά Πετρέλαια. Η ομάδα, που ανήρτησε σχετικό κείμενο στο athens.indymedia.org, έφτασε με δίκυκλα και έγραψε συνθήματα στην περίφραξη, ενώ προξένησε φθορές στα φυλάκια της εισόδου.
Στο κείμενο που ανήρτησαν σημειώνουν πως "το γεγονός αυτό αποτελεί μια ακόμα δολοφονική ενέργεια της εγχώριας αστικής τάξης, που στον βωμό της συσσώρευσης πλούτου δεν διστάζει να πατήσει επί πτωμάτων, εντατικοποιώντας τους ρυθμούς εργασίας και αδιαφορώντας συνειδητά για τις συνθήκες και τα μέτρα ασφαλείας" ενώ σε αναφορά τους στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝ.ΕΛΛ. γράφουν πως "κάνουν σκόπιμα τα στραβά μάτια στις εγκληματικές πρακτικές των αφεντικών, συμβάλλοντας έτσι στην τέλεση πολλών παρόμοιων δολοφονιών".