Live τώρα    
Προερχόταν από τη μεγάλη υπεξαίρεση επί Παπαγεωργόπουλου / Έπαιξε στο Χρηματιστήριο τα λεφτά του Δήμου Θεσσαλονίκης
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Προερχόταν από τη μεγάλη υπεξαίρεση επί Παπαγεωργόπουλου / Έπαιξε στο Χρηματιστήριο τα λεφτά του Δήμου Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη:

Στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων θα καθίσει η πρώην προϊσταμένη του Τμήματος Εκκαθάρισης Δαπανών του Δήμου Θεσσαλονίκης για «νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες», καθώς φέρεται ότι τροφοδότησε προσωπικό της τραπεζικό λογαριασμό και έπαιξε στο χρηματιστήριο περίπου 800.000 ευρώ, που προέρχονταν από την υπεξαίρεση των 17,9 εκατ. ευρώ.

"Από 1 Ιανουαρίου 2001 έως 31 Δεκεμβρίου 2008, η κατηγορουμένη απέκρυψε και συγκάλυψε την αλήθεια όσον αφορά την προέλευση της περιουσίας της, εν γνώσει του γεγονότος ότι αυτή προήλθε από εγκληματική δραστηριότητα (υπεξαίρεση στην υπηρεσία σε βάρος του Δήμου Θεσσαλονίκης)" αναφέρεται χαρακτηριστικά στο υπ' αριθμόν 422 σχετικό βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Θεσσαλονίκης με το οποίο η εν λόγω υπάλληλος παραπέμπεται σε δίκη. Σε άλλο σημείο του βουλεύματος παρουσιάζεται να «δέχτηκε χρήματα που προορίζονταν για πληρωμές στο Δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία κ.ά., από το συνάδελφό της στον Δήμο Θεσσαλονίκης Παναγιώτη Σαξώνη", ο οποίος, ως γνωστόν, καταδικάστηκε για την υπεξαίρεση, μαζί με τον πρώην δήμαρχο Βασίλη Παπαγεωργόπουλο και τον πρώην γ.γ. του δήμου Μιχάλη Λεμούσια που κρίθηκαν ένοχοι για συνέργεια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0