Νέα προθεσμία, για την ερχόμενη Πέμπτη, ζήτησε και πήρε από τον ανακριτή ο Χριστόδουλος Ξηρός προκειμένου να απολογηθεί για το σχέδιο "Γοργοπόταμος" που προέβλεπε την ανατίναξη τμήματος των φυλακών Κορυδαλλού.
Ο ισοβίτης της 17Ν κατήγγειλε ότι δεν είχε πρόσβαση στη δικογραφία που έχει σχηματιστεί για την υπόθεση και επομένως δεν έχει ενημερωθεί για το περιεχόμενό της. Επίσης ανέφερε στον ανακριτή Ευτύχη Νικόπουλο ότι η δικογραφία είναι σε ηλεκτρονική μορφή και ο ίδιος στη ΓΑΔΑ όπου κρατείται δεν έχει πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή. Επιπλέον, ισχυρίστηκε ότι δεν του επιτρέπεται να χρησιμοποιήσει τα γυαλιά του και δεν του παρέχεται στιλό ώστε να μπορεί να κρατά σημειώσεις.
Σύμφωνα με τον δικηγόρο του, ο Χρ. Ξηρός δεν θα δώσει κανονική απολογία, αλλά θα απολογηθεί με πολιτική δήλωση.