Live τώρα    
Κατάληψη στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ λόγω διακοπής ρεύματος
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κατάληψη στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ λόγω διακοπής ρεύματος

Θεσσαλονίκη

Συνεχιζόταν μέχρι χθες το απόγευμα η κατάληψη του 4ου ορόφου των κεντρικών γραφείων του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης από μέλη του Ελεύθερου Κοινωνικού Χώρου "Σχολείο", στο οποίο η ΔΕΗ προχώρησε σε διακοπή της ηλεκτροδότησης.

Το αίτημα των καταληψιών είναι η επανασύνδεση του ρεύματος στο κτήριο της Βασιλίσσης Όλγας, το οποίο σημειωτέον στήριξε στο δημοτικό συμβούλιο η δημοτική παράταξη «Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη». Τα μέλη του κοινωνικού χώρου προχώρησαν στην κατάληψη το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης και χθες το βράδυ επρόκειτο να αποφασίσουν τι θα πράξουν στην συνέλευσή τους. Να σημειωθεί ότι το «Σχολείο» έπαιρνε ρεύμα από το δημοτικό «ΚΑΦΑΟ», κάτι που γνώριζε η διοίκηση του δήμου χωρίς να προχωρά σε καταγγελία, ενώ το κτήριο ανήκει στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης. Το βέβαιο είναι ότι, αν στο συγκεκριμένο εγκαταλελειμμένο κτήριο δεν λειτουργούσε ο κοινωνικός χώρος, θα είχε καταρρεύσει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0