"Με την υπερψήφιση του νομοσχεδίου για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ κλείνει η μαύρη παρένθεση που άνοιξε τη νύχτα της 11ης Ιουνίου 2013" τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ, σημειώνοντας ότι επιτέλους δικαιώνονται "οι ηρωικοί εργαζόμενοι και οι εργαζόμενες της πρώην ΕΡΤ, που στιγμή δεν σταμάτησαν, όλο αυτό τον καιρό, να αγωνίζονται για την πολυφωνία".
Επισημαίνει μάλιστα ότι αυτό γίνεται "με εξοικονόμηση πόρων, κατάργηση προνομίων, περικοπή της σπατάλης και των κρυφών αμοιβών" και τονίζει ότι "η νέα Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση δεν θα είναι πια το φερέφωνο της εκάστοτε κυβέρνησης, άλλος ένας μηχανισμός προπαγάνδας". Αντίθετα, θα είναι "ένας πραγματικά δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας, που θα βασίζεται στην τήρηση των συνταγματικών αρχών, στον πλουραλισμό των απόψεων, θα πληροφορεί, θα ψυχαγωγεί και θα παράγει πολιτισμό για τους κατοίκους της χώρας μας, καθώς και για τον απόδημο ελληνισμό, θα υπηρετεί τη δημοκρατία".
Ο ΣΥΡΙΖΑ τονίζει ακόμα ότι με την πράξη αυτή "τελειώνει, επιτέλους, τόσο το εξαιρετικά προβληματικό και σκανδαλώδες καθεστώς της ΝΕΡΙΤ, όσο και η επικοινωνιακή μονοκρατορία των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών, ανοίγοντας μια νέα σελίδα στον χώρο των ΜΜΕ συνολικά".