Σε ψυχρά χαμόγελα και αμήχανες χειραψίες περιορίστηκαν οι επαφές που είχαν ο Α. Τσοχατζόπουλος με τους πρώην συντρόφους του Κώστα Σημίτη, Βαγγέλη Βενιζέλο και Βάσω Παπανδρέου στο Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων, όπου ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ δικάζεται σε δεύτερο βαθμό για τις μίζες των εξοπλιστικών προγραμμάτων.
Η εμφάνιση των πρωτοκλασάτων στελεχών του πάλαι ποτέ κραταιού ΠΑΣΟΚ έγινε προκειμένου να καταθέσουν ως μάρτυρες στη δίκη του Α. Τσοχατζόπουλου ως πρώην μέλη του ΚΥΣΕΑ την περίοδο που ήταν υπουργός Άμυνας, καθώς το δικαστήριο ικανοποίησε ένα πάγιο αίτημά του.
"Γεια σου, Βαγγέλη", "γεια σου, Άκη", ήταν οι μόνες λέξεις που αντάλλαξε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ με τον βασικό κατηγορούμενο της πολύκροτης υπόθεσης, ενώ ο Α. Τσοχατζόπουλος χαιρέτισε διά χειραψίας τη Β. Παπανδρέου και τον πρώην γραμματέα του υπουργικού συμβουλίου Σωκράτη Κοσμίδη.
Διά χειραψίας χαιρέτισε και τον Κ. Σημίτη, τον οποίο αποκάλεσε "πρόεδρο", ενώ ο πρώην πρωθυπουργός αρκέστηκε απλά να του τείνει το χέρι χωρίς να πει κουβέντα. Ο Α. Τσοχατζόπουλος πάντως, όταν δημοσιογράφοι του επισήμαναν ότι σήμερα (χθες) είναι μια ιστορική μέρα, απάντησε: "Ε, όχι και ιστορική"...
Τελικά, το δικαστήριο διέκοψε, προσδιορίζοντας τις καταθέσεις του Β. Βενιζέλου και του Κ. Σημίτη για τις 13 Μαΐου, της Β. Παπανδρέου και του Γ. Παπαντωνίου για τις 20 Μαΐου, ενώ οι στρατιωτικοί Παραγιουδάκης, Ιωαννίδης και Τζογάνης θα καταθέσουν στις 27 Μαΐου.
Σημειώνεται ότι ο Γ. Παπαντωνίου, που είναι ήδη υπόδικος για άλλη υπόθεση με εξοπλιστικά προγράμματα, δεν παραβρέθηκε χθες λόγω απουσίας του στο εξωτερικό.