Αργά το βράδυ της Παρασκευής, οι ιδιοκτήτες τηλεοπτικών σταθμών (ΕΙΤΗΣΕΕ) έστειλαν επιστολή στον υπουργό Επικρατείας, με την οποία μεταξύ άλλων ισχυρίζονται ότι από το 2012 και μετά τα κανάλια δεν διαχειρίζονται συχνότητες, αλλά μόνο περιεχόμενο, λόγω της ψηφιακής μετάβασης. Άρα, λένε, δεν έχουν καμία υποχρέωση να καταβάλλουν τέλος χρήσης συχνοτήτων, που βαρύνει τους παρόχους δικτύου.
Οι ιδιοκτήτες καναλιών μάς λένε δηλαδή -χωρίς να το αναφέρουν- ότι οι Υπηρεσίες μας πρέπει να ζητήσουν τα χρήματα από την Digea; Η Digea είναι επίσης δικής τους ιδιοκτησίας. Εν πάση περιπτώσει. Παραπέμπουν στον νόμο 4070/2012 για την Οργάνωση και Λειτουργία των Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών. Ο νόμος πράγματι αναφέρει ότι τα δικαιώματα χρήσης των συχνοτήτων χορηγούνται στον «πάροχο δικτύου». Συμπληρώνει όμως ότι για τον «πάροχο περιεχομένου», δηλαδή τους τηλεοπτικούς σταθμούς, απαιτείται, μάλιστα πριν την έναρξη εκπομπής, η χορήγηση άδειας κατόπιν διαγωνιστικής διαδικασίας. Έχει ευδοκιμήσει εδώ και 25 χρόνια κανένας διαγωνισμός; Βάσει ποιας διαγωνιστικής διαδικασίας θεωρούν ότι έγιναν «πάροχοι περιεχομένου»; Βάσει ποιας προκήρυξης από το ΕΣΡ; Βάσει ποιας αδειοδότησης;
Τα κανάλια πρέπει επιτέλους να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους απέναντι στο κράτος και στην κοινωνία.