Θετική κρίνει η πλειονότητα των πολιτών την απόφαση της κυβέρνησης να επαναλειτουργήσει άμεσα την ΕΡΤ. Συγκεκριμένα, το 46% των ερωτηθέντων κρίνει την πρόθεση της κυβέρνησης «θετική», ενώ το 20% θεωρεί ότι δεν είναι «ούτε θετική, ούτε αρνητική». Το 28% των ερωτηθέντων θεωρεί την επαναλειτουργία της ΕΡΤ «αρνητική».
Το στοιχείο προκύπτει από πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Palmos Analysis για λογαριασμό του καναλιού SBC, αυτή την εβδομάδα, από τρίτη 17 έως Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015, σε σταθμισμένο δείγμα 1.006 ατόμων άνω των 18 ετών.