Απάντηση σε μεγάλες ανάγκες της κοινωνίας του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας αναμένεται να δώσει η λειτουργία του δημοτικού κοινωνικού παντοπωλείου, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει το έργο του τις ερχόμενες εβδομάδες.
Στο δημοτικό συμβούλιο της Τετάρτης ψηφίστηκε ο κανονισμός λειτουργίας, ενώ αναμένεται η αναμόρφωση του προϋπολογισμού την επόμενη εβδομάδα για να δοθούν οι απαραίτητες πιστώσεις για τα τρόφιμα.
Όπως ανακοίνωσε η δημοτική αρχή, τα συνεργεία του δήμου εργάζονται εντατικά στο κτήριο της πρώην Δημοτικής Αστυνομίας για την κατάλληλη διαμόρφωση του χώρου.
"Η πόλη μας στέκεται δίπλα στους ανθρώπους μας που δοκιμάζονται. Μαζί κάνουμε την αλληλεγγύη πράξη!" είναι το σύνθημα του Δήμου Κερατσινίου - Δραπετσώνας.
Σημειώνεται ότι η παράταξη του "Άλλου Δρόμου" είχε θέσει ήδη προεκλογικά την αλληλεγγύη και την αντιμετώπιση της μεγάλης φτώχειας και των ανθρωπιστικών προβλημάτων που κατ' επέκταση έχουν δημιουργηθεί σε εκατοντάδες νοικοκυριά της πόλης.