Είμαστε 50 καθηγητές σχολείων που υπηρετούμε στον ακριτικό Δ. Πωγωνίου Ν. Ιωαννίνων. Εδώ και τρία χρόνια στερούμεθα του επιδόματος παραμεθορίου περιοχής με την αιτιολογία του επαναχαρακτηρισμού των δήμων με τον νέο νόμο "Καλλικράτη". Πέρασαν τρία χρόνια και αυτός δεν έγινε και η αδιαφορία από τα συναρμόδια υπουργεία (Δ. Μεταρρύθμισης, Οικονομικών, Παιδείας) ακόμη συνεχίζεται.
Από τον Ιούνιο του 2014 έχουμε στείλει άπειρες επιστολές και τηλέφωνα προς τα υπουργεία χωρίς να έχουμε πάρει καμιά γραπτή απάντηση. Είμαστε ο μοναδικός δήμος σε ολόκληρη την Ελλάδα που ο μισός δεν παίρνει το επίδομα αυτό. Βρισκόμαστε στα 20 χλμ. από την παραμεθόρια ζώνη Ελλάδας - Αλβανίας εντός των ορίων που αναφέρουν οι ανάλογες εγκύκλιοι, διανύουμε καθημερινά πολλά χιλιόμετρα για να μεταβούμε στα σχολεία μας και διεκδικούμε το αυτονόητο.
Άλλοι νομοί και σχολεία της Ελλάδας, αν και βρίσκονται 50-60 χλμ. από τη μεθόριο, με πολιτικές παρεμβάσεις των βουλευτών τους το παίρνουν ανελλιπώς από καιρό. Ελπίζουμε ότι η νέα κυβέρνηση θα δώσει λύση στο πρόβλημά μας. Θα θέλαμε να μας βοηθήσετε για να βρούμε λύση στο δίκαιο αίτημά μας. Δεν επαιτούμε, απλώς απαιτούμε.
Οι εκπρόσωποι των καθηγητών