Την ώρα που ο φάκελος της υπόθεσης Β. Γιακουμάκη είναι ακόμα ανοικτός με τις αρχές να συνεχίζουν τις έρευνές τους, ήλθε χθες στη δημοσιότητα επιστολή των μαθητών της Γαλακτοκομικής Σχολής του περασμένου Νοεμβρίου, την οποία υπέγραφε και ο 20χρονος. Η επιστολή είχε κοινοποιηθεί στον περιφερειάρχη και τους βουλευτές της περιοχής, ενώ στη Βουλή έφτασε από τη βουλευτίνα της Ν.Δ. Α.Μ. Ασημακοπούλου, όπου και... ξεχάστηκε και την εντόπισε η πρόεδρος της Βουλής Ζ. Κωνσταντοπούλου.
Στην εν λόγω επιστολή υπάρχει εκτενέστατη περιγραφή όλων των προβλημάτων που αντιμετώπιζαν οι σπουδαστές και οικότροφοι της Σχολής σε σχέση με την υλικοτεχνική υποδομή της Σχολής, την έλλειψη θέρμανσης, καθηγητών, προσωπικού, πλυντηρίων και γενικά ό,τι αφορούσε τη φοίτηση και τη διαβίωση στις εστίες, χωρίς, πάντως, καμία αναφορά σε φαινόμενα εκφοβισμού.
Παράλληλα, το κλίμα που επικρατεί με φόντο την προχθεσινή εισβολή "διαμαρτυρόμενων" πολιτών στη Σχολή δεν λέει να αλλάξει και χθες είχαμε πορεία στον τόπο όπου βρέθηκε νεκρός ο 20χρονος σπουδαστής και επέστρεψαν στη σχολή, όπου βρίσκονταν διαδηλωτές.
Συνάντηση με τον δήμαρχο Ιωαννίνων Θωμά Μπέγκα είχαν χθες η νέα διευθύντρια της Σχολής Αλεξάνδρα Μέγα και εκπρόσωποι του εκπαιδευτικού προσωπικού και των σπουδαστών, όπου εξέφρασαν την αγωνία τους για το κλίμα που έχει δημιουργηθεί μετά και τα χθεσινά επεισόδια.
Ο δήμαρχος μίλησε για την έντονη αντίθεση της δημοτικής αρχής σε φαινόμενα αυτοδικίας και «ειδικών δικών» που τρομοκρατούν τους σπουδαστές της Γαλακτοκομικής Σχολής και τους στοχοποιούν συλλήβδην ως «ενόχους» ενώ προανήγγειλε πρωτοβουλίες για τη στήριξη της Σχολής, που είναι μοναδική στην Ελλάδα.