"Ως εκπρόσωπος των δανειστών ή ως νοσταλγός της μνημονιακής Ελλάδας εμφανίστηκε ο δήμαρχος Αθηναίων", όπως καταγγέλλει η Ανοιχτή Πόλη καταλογίζοντάς του "ένα ακόμη μεγάλο ολίσθημα", αφού κατά το χθεσινό δημοτικό συμβούλιο επιτέθηκε φραστικά στα μέλη της παράταξης, που ζητούσαν απαντήσεις για σειρά ζητημάτων (προσλήψεις, αστυνόμευση, επαναπρόσληψη δημοτικών αστυνομικών). Μάλιστα, όταν ζήτησαν να απαντήσουν, η πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Ν. Παπαχελά διέκοψε τη συνεδρίαση!
Η ένταση ξεκίνησε από την πλειοψηφούσα παράταξη όταν η επικεφαλής της Ανοιχτής Πόλης Ελθ. Αγγελοπούλου είπε: "Μιλάτε για βαρβαρότητα των γκράφιτι, αλλά δεν μιλάτε για τη βαρβαρότητα που ζουν παιδιά στο Δημοτικό Βρεφοκομείο Αθηνών, τα οποία συνεχίζουν να μην τρέφονται ούτε με κρέας ούτε με ψάρι. Η σύμβαση τροφοδοσίας για το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων λήγει στις 2 Μαΐου και δεν μας λέτε τι θα κάνετε".
Η Ελθ. Αγγελοπούλου πρότεινε στον δήμαρχο την τοποθέτηση αστυνομικού της γειτονιάς και όχι την επιβολή καταστολής, ενώ ο δημοτικός σύμβουλος, Ρ. Αξελός, κατήγγειλε τους "προβοκάτορες που καίνε τα Εξάρχεια".
"Ορισμένοι, και κυρίως από την παράταξη της Ανοιχτής Πόλης δίνουν την εντύπωση ότι δεν έχουν συνειδητοποιήσει την αλλαγή που έχει επέλθει μετά τις 25 Ιανουαρίου" περιορίστηκε να πει ο Γ. Καμίνης ρωτώντας εάν η Ανοιχτή Πόλη είναι παράταξη αποκομμένη από τον ΣΥΡΙΖΑ και κινδυνολογώντας είπε:
"Η κυβέρνηση ξύνει τον πάτο του βαρελιού και ετοιμάζεται να πάρει τα λεφτά των ασφαλιστικών ταμείων". (...) "Εγώ δεν θα ζητήσω από τη σημερινή κυβέρνηση προσλήψεις ούτε θα επιδίδομαι στο σπορ της διαρκούς διαμαρτυρίας. Δεν το έπραξα ούτε με την προηγούμενη κυβέρνηση και τότε κατηγορήθηκα για μνημονιακές επιλογές. Μας περιμένουν δύσκολα και οφείλουμε να συνεργαστούμε".
"Να του ξεκαθαρίσουμε" ήρθε η απάντηση, "ότι η Ανοιχτή Πόλη είναι μια ανεξάρτητη αριστερή αυτοδιοικητική παράταξη με μεγάλη διαδρομή στα ζητήματα της πόλης σταθερά από την πλευρά των κοινωνικών αιτημάτων. Εκτός κι αν ζητώντας από την Ανοιχτή Πόλη να επιλύσει τα ζητήματα ομολογεί την αποτυχία του. Ή αναγνωρίζει ότι ο ίδιος μετείχε στον σχεδιασμό των προηγούμενων κυβερνήσεων".
Η.Β.