Την παραίτηση του διευθυντή της Γαλακτοκομικής Επαγγελματικής Σχολής (ΕΠΑΣ) Ιωαννίνων ζήτησε ο αναπληρωτής υπουργός ΠΑΠΕΝ - Αγροτικής Ανάπτυξης Β. Αποστόλου, αμέσως μόλις έλαβε γνώση του πορίσματος της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης, που διενεργήθηκε από τριμελές κλιμάκιο του εποπτεύοντος της σχολής οργανισμού, ΕΛΓΟ Δήμητρα, για τις συνθήκες φοίτησης του 20χρονου Β. Γιακουμάκη, που έχει εξαφανιστεί εδώ και περίπου ένα μήνα.
Η κατάρτιση του πορίσματος, που φέρεται ότι περιέχει πολύ σοβαρά στοιχεία σχετικά με το ότι ο σπουδαστής υπήρξε θύμα ενδοσχολικής βίας, ολοκληρώθηκε και βρίσκεται από χθες στα χέρια του προέδρου του ΕΛΓΟ Σ. Χαρουτουνιάν, ο οποίος ενημέρωσε σχετικά τον αρμόδιο υπουργό.
Αφού έλαβε γνώση για τα ευρήματα της εξέτασης ο Β. Αποστόλου έθεσε αμέσως θέμα παραίτησης του διευθυντή της σχολής στη διοίκηση του ΕΛΓΟ Δήμητρα, ενώ συγχρόνως ζήτησε από τον οργανισμό να διαβιβάσει άμεσα στον αρμόδιο εισαγγελέα το πόρισμα για την αξιολόγηση και την απόδοση τυχόν ποινικών ευθυνών όλων των εμπλεκομένων, δεδομένου ότι διαπιστώνεται πως έλαβαν χώρα πράξεις ενδοσχολικής βίας, όμως επιβλήθηκαν κυρώσεις μόνο σε περιπτώσεις που προκλήθηκαν ζημιές στην υποδομή της σχολής...
Το πόρισμα θα βρεθεί στο επίκεντρο έκτακτης συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΛΓΟ Δήμητρα, το πρωί της Δευτέρας, κάτι που ζήτησε ο υπουργός, προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου και τον περαιτέρω χειρισμό της υπόθεσης.
Α.Ζ.