Με την καταβολή σχεδόν μισού μισθού, από τους τρεις που τους οφείλονται, συν επιδόματα, άδειες κ.λπ. από το 2013, έληξε χθες το απόγευμα η 48ωρη απεργία των εργαζομένων της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος». Ταυτόχρονα η ΕΣΗΕΑ με αίτημά της ζητεί από τον υπουργό Εργασίας Πάνο Σκουρλέτη τη διενέργεια τριμερούς συνάντησης μεταξύ των εκπροσώπων του σωματείου των εργαζομένων και της εργοδοσίας του «Ελεύθερου Τύπου», προκειμένου να βρεθεί μια κοινά αποδεκτή λύση, ώστε να λυθεί το πρόβλημα καταβολής των δεδουλευμένων αποδοχών.
Οι εργαζόμενοι και τα σωματεία του Τύπου έθεσαν τελεσίγραφο στη διοίκηση της εφημερίδας (Α. Σκαναβής - Δ. Μπενέκος) πως, αν μέχρι την 13η Μαρτίου δεν τους καταβληθούν, έστω σε δύο δόσεις (με την πρώτη την ερχόμενη Παρασκευή), τουλάχιστον δύο μισθοί από τους οφειλόμενους, θα προχωρήσουν σε νέες απεργιακές κινητοποιήσεις. Σε κάθε περίπτωση, δεν διαπραγματεύονται προηγούμενα χρέη της επιχείρησης, μειώσεις μισθών ή απολύσεις.