Στο «στόχαστρο» του υπουργείου Υγείας μπαίνουν τα νέα και υψηλού κόστους φάρμακα, καθώς η δαπάνη τους στην Ελλάδα τα τελευταία 4 χρόνια αυξήθηκε από τα 400 στα 850 εκατομμύρια ευρώ, τη στιγμή που η ετήσια αύξηση σε διεθνές επίπεδο κυμαίνεται γύρω από το ποσοστό της τάξεως του 5%. Παράλληλα το υπουργείο προωθεί ειδικό καθεστώς σε ό,τι αφορά τις τιμές των αντικαρκινικών φαρμάκων, ενώ δεσμεύεται για τη διαμόρφωση ενός σταθερού πλαισίου συνεργασίας με καθαρούς όρους και ορίζοντα τετραετίας με τη φαρμακοβιομηχανία.
Σε χθεσινή συνάντηση του υπουργού Υγείας Παναγιώτη Κουρουμπλή με τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Φαρμακευτικών Βιομηχανιών και Συνδέσμων (EFPIA) κ. Richard Bergström, παρουσία του πρόεδρου του ΣΦΕΕ κ. Κ. Φρουζή και του αντιπροέδρου κ. Π. Αποστολίδη, οι δύο πλευρές συμφώνησαν στην ανάγκη υιοθέτησης ενός συγκεκριμένου, σταθερού και αμοιβαία επωφελούς πλαισίου συνεργασίας.